Gadżety towarzyszą biznesowi od bardzo dawna. Kiedyś wykorzystywane były może nieco rzadziej niż obecnie. Dziś na dobre zajęły one należne miejsce w relacjach biznesowych. Pomagają nam w budowaniu wzajemnych stosunków, zależności, więzi. Stwarzają one kanał cyrkulacji określonych komunikatów niewerbalnych.
Nie ma więc jakichkolwiek wątpliwości, że gadżety biznesowe to świetny instrument współdziałania w efektywnym biznesie. Okazji do obdarowywania się znajdziemy wiele, choćby nawiązanie nowej współpracy, podziękowanie za owocną współpracę, gratulacje, jubileusz istnienia firmy. W obliczu bogatego wyboru gadżetów, formy i rodzaju, wybór powinien być dość prosty. Nic bardziej mylnego. Wybór odpowiedniego upominku biznesowego może przysporzyć nam nie lada dylemat. Upominek, jaki z naszych rąk przechodzi w ręce obdarowanego, kreuje nasz wizerunek w jego oczach. Więc jeżeli zależy nam na tym, by zdanie o nas było jak najlepsze gadżet, który chcemy wręczyć, powinien odwoływać się do strategii zarządzania, polityki i wizerunku firmy obdarowanego. Jednym słowem, powinien być przemyślany. Współpracownicy firmy, tacy jak doradca biznesowy powinni o tym szczególnie pamiętać. Tylko to może nam trafić bezpośrednio do klienta i zapisać się w pamięci potencjalnego partnera w biznesie, który rozmaitych gadżetów dostaje na pęczki.
"Gadżety" znacznie ułatwiają komunikację i przepływ informacji w firmie i innych instytucjach, którym zależy na szybkiej wymianie infrmacji. Więcej zagadnien doty. przepływu informacje możecie pastwo przeczytać w innym moim artykule w serwisie Artelis. Serdecznie zapraszam.
jest wiele atrakcyjnych opcji jesli chodzi o gadżety w biznesie. mogą to być kubki spersonalizowane z logo firmy, artykuły piśmiennicze (długopisy, pióra, ołówki), odzież i wiele innych. grunt to dopasować gadżet do swoich preferencji i branży w jakiej się działa
OdpowiedzUsuń